Merhabalar, 34 haftalık hamileyim. Mayıs ayında cinsiyet partisi yapiyorum, elbise giyeceğim diye kollarıma jilet yapmıştım. O gunden bugune 1 tane tüy bile çıkmadi. Genel olarak hiç-bir şey çıkmıyor. Tabi ki hep böyle olsa keşke ama.. doğumdan sonra bir patlama yaşar miyim bilemedim. Bunun aksine saçımda tuhaf bir değişiklik var. Kalın telli ve çok gür saçlarım var. Her banyodan sonra tam orta bölümü bir yumak oluyor. Fazlalikmis gibi.. Kesip atasim geliyor, çünkü tararken zorlanıyorum. Sadece tepemde bu sorun var.. Cok ilginç !