MerveNur- Kızlar detaylı randevusu aldım doktor en erken Eylül sonu geliyormuş izindeymiş. Tam 23+0 a denk geliyor. Bu haftada olan var mı sıkıntı oldu mu görüntüde?
GamzeKrmn MerveNur- Ben 20. Haftada yaptırmıştım ama bir sıkıntı olmaz ikili testiniz normalse genelde herşey normal çıkıyor yine 🥰 Sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻☺️
gokcekocyigit07 MerveNur- aksine doktorlar 22 den itibaren daha net olacağı için genelde o haftaları tercih ediyor, herhangi bir sıkıntı olmaz 🤗