Fidan1 Kızlar merhaba Antalya merkezde özel hastanelerin muayene ve doğum ücretleri ne kadar bilgisi olan var mı ?
BBYaman Fidan1 meydan tip 3200 ama yasamda olucam ben personel indirimiyle 2200 e gelicek sezeryan jinefem 8500
gokcekocyigit07 Merkezi bilmem ama Alanya Anadolu’ya bu sene sezaryan doğum için kısmetse 5800 TL ödeyeceğiz. Doktorum özel klinik doktoru, perinatolog kendisi, anlaşmalı olarak Anadolu’da doğum yaptırıyor.
svl0787 Vitaleye gidiyordum normal 3000 sezaryen 3500 doktorumu değiştirdim şimdi Akdeniz şifa Hastanesi’ne gidiyorum sezaryen 3000 dediler normali bilmiyorum
Ayselik7c svl0787 extra masraflar bu fiyata dahil değil diye bişey duydum doğum haricinde extra ücret tutucak ne oluyodurki acaba
Melih_funda svl0787 hangi doktor peki ? Normal ve sezeryan fiyatı mı bu ? Bide doğumunuz ne zaman hayırlısıyla
svl0787 Ayselik7c bir gece yatak ücreti doğum sonrası kadın doğum kontrol bebek için komtrol işitme testi topuk kanı gibi rutin kontroller dahilmis Allah korusun bebekte sıkıntı olursa ekstra tahlilleri filan gerekirse onlar dahil değil
Mehtapbalaban Aslihn07 sanem çimen irgile gidiyorum, uygulamaya göre son 12 günüm kaldı. Muayeneye 265 tl veriyorum ama bir gittiğimde veriyorum bir sonraki kontrol olduğu için vermiyorum. Sanem hanım fena değil ama ben mental olarak çok daha samimi ve iyi hissettiren bir doktorum olsun isterdim :))
svl0787 Melih_funda Vitalede Koray beye gidiyordum Kasım sonu olacak doğum hayırlısıyla normal 3000 sezaryen 3500 demişlerdi bu aydan itibaren Akdeniz şifa da devam etme kararı aldım orda normali sormadım sezaryen 3000 dediler
Emsare gulsen_0758 ofm normal 4500 +250 kovit testi istiyor sezaryen daha yüksekti ama ne kadar bilmiyorum
gulsen_0758 Emsare Ofm de yüksekmiş fiyatı ben o kadar olduğunu bilmiyordum medıcallenaynı sezeryan nerdeyse🙈 bende ilk doğumumu şeniz hanıma yaptım medstardaydı şimdi Ofm ye geçti diye doktorumun orda olması sebebiyle gidiyorum 🤲🏻😍
svl0787 Melih_funda doktorum Kerim Emrah Yavuz evet bi kere gittim ama çok memnun kaldım yaklaşımı çok iyiydi
Emsare gulsen_0758 benim doktor da sürekli değiştiyor umarım memorial e falan geçmez 🤣 ofm den şifaya geçmiş diye sevindim fiyat uygundu. Şimdi Olimposa geçti bi tık yükseldi. Şurda kaldı 38 gün umarım değişmez 😅