Sinemis35 bahtnurr1 bir gece kalip donucez bende ayni fikirdeyim büyükler çok panik ama insani tereddüt te birakiyorlar ☺️
Zehra159 Sinemis35 ben de 34.haftasa 14 saat yol gittim kendi aracımızla. 2 saatte bir mola verdik çok şükür gayet güzel geçti.