Sinemis35 Merhaba, ben de 34.haftadayim. Ankara’an Amasra’ya tatile gidip geldim. Doktora bile soylemedim yakin diye, malum büyükşehirde ayni zamani trafikte geçirdiğimiz oluyor. Ayaklarım şişer diye endiseliydim ama fiziksel olarak hiçbir zorluk yaşamadım. Aksine bana gezmek olsun, çook güzel bi yolculuktu 💜 insanin havasi değişiyor.