Mom526 Bu aralar gece bebek hareketli göğsüm daralıyor uykumu alamıyorum sabah da gözümü açamıyorum benim gibi olan varmi uykusuzluk sersemlestiriyoe
Annesininbitanesi1 Mom526 sabah gece sırt agrım var ve göğüs kafesim daralıyor çok 23 haftadayım bende 0 uyku bide çalışıyorum perişanım 😭
Mom526 Annesininbitanesi1 oyyy Allah yardım etsin antibiyotik alıyorum acaba göğüs daralması ondan olabilir mi
Annesininbitanesi1 Mom526 evet canım yürüyorum evin içinde yatmıyorum ki hiç şükür hareketli ama nefes alamıyorum hiç gözlerimin altı mos mor oldu artık uykusuzluktan bütün günde işteyim ayakta
Annesininbitanesi1 Mom526 bende öyleyim şuan işteyim oturup aglıyacagım resmen o kadar kötüyüm ki kuru erik deniyim bi inşallah işe yarar kramplar için ilaç kullanıyor musun
Mom526 Annesininbitanesi1 magnezyum içiyorum içiyorum ben de yürüyorum halen gaz yapamadim karnımın iki tarafına igne batiyor
Asliiiiiii012301 Benimde sol gogsumun altı baskılı oluo …nefesim daralıyor bende hiç uyaymaiyorm zor oluo
Mom526 Asliiiiiii012301 gaz var mı canım benim şuan sag ve soldan sıkıştırıyor bir kere bile çıkmadı çöl kotuykm:(
Annesininbitanesi1 Asliiiiiii012301 bende aynıyım benimde sağ ve sol taraftan ve sırttan müthiş bi baskı var dayanılacak gibi değil
Asliiiiiii012301 Mom526 gaz yok ama neden bilmiom sanki sol gogsumun altında bebek gelio toplanıo gibi bı baskı ..batıyo gibi
Asliiiiiii012301 Annesininbitanesi1 aynen bu iki gündür sirttanda oluo baskı neden oluo acaba ya bide sağ değil benm sol gogsum altında
Mom526 Asliiiiiii012301 normal canım sga ve sola yat dedi doktor ben de gazı çözemedim ılık duş mu alsam
Annesininbitanesi1 Asliiiiiii012301 bende anlamadım ki canım geçen hafta acillik oldum agrılardan böbreklere baktılar sorun yok dediler ama gram ayrım geçmedi benim sende bi baktır istersen bu dönemlerde böbreklerimizde büyüme oluyormuş üroloji doktoru öyle dedi