scl benimki de geç döllenme bi hafta geriden geliyo doktorum 😄 yarın, yani şuan aslında 40.haftaya girdik. esas tarihime göre ise 40 bitti 41 başlıyo.
bakalım sabah neler olacak ben de merakla bekliyorum. bizim bebek de biraz iri gidiyodu ama inşallah sezaryen aciliyeti kalmadan doğurabilirim ya. teşekkür ediyorum bilgiler içn ayrıca 🙏🏼