Civciv_geliyor1 normalde kanim hep 13 cikar hamileleigin yarisinda dustu 8.8e kdr yaklasik 24. Haftadan beri düzenli kullanıyorum su an 35. Haftadayim ve 9 kanim en azindan düşmüyor ama yükselmiyor da yemedigim denemedigim de kalmadi artik.kan ilacini meyve ile alıyorum doktorum.oyle soyledi onun disinda yapabilecegim birsey yok gerekirse dogumdan sonra da kullanmaya devam edecegim ilaci. Bende halsizlik, yorgunluk, baş donmesi fln yapıyor kansizlik aliskin degil vücut çünkü jala ayniyim iste yapabilecegimiz birsey olmuyor bazen