17 haftalık gebeyim 6 haftalıkken memeden kesmiştim bebeğimi emziriyordum. Yani 2,5 3 aydır emmiyor nerdeyse memelerimde bomboştu zaten sönük balon gibi. Bugün göğüs ucumda beyazlıklar gördüm kurumuş. Azcık sıkayım dedim göğsümü bildiğin beyaz süt çıktı. Normal midir bu durum? İlk gebelikte sonlara doğru oluyordu su gibi bunda daha çok erken.