Kızlar ya valla moralim hiç iyi değil çevremde de konuşabileceğim anlayabilecek kimsem yok 🤦🏻♀️ 28. Haftanın içindeyim bu haftaya kadar hep çok enerjik çok hareketliydim moralim de çok iyiydi bebeğim kalp hastası zor zamanlarda geçirdik amniyosentezdi hastalığı öğrenme süreciydi falan derken ama ona rağmen çok güçlü ve mutluydum ama bu haftaya girdiğim andan itibaren bi şey oldu bana. 38. Haftada sezeryan olacağım, şuan çok mutsuz değersiz hissediyorum kendimi doğuma 10 haftam var çok eksiğim var yetişmeyecek gibi hissediyorum ya daha da erken gelirse, ya ölürsem bebeğime kim bakacak, ya bebeğime doğumda doğum sonrasında bir şey olursa nasıl dayancam, sütüm olacak mı,nasıl doğurcam diye kendimi yiyip bitiriyorum elimde değil panikatağım tutuyor yine sanırım 🥺 Bide aşırı alıngan oldum kayınvalidemle küstüm 😂 normalde de etliye sütlüye karışmayan bi tiptir hamileyim hiç bişey almadılar bi poşet meyve bile almadılar diye kinlendim halbuki hep böylelerdi şimdi takacağım tuttu 😂şizofren gibiyim olmayan şeyleri kuruyorum ona inanıyorum onun üzerinden tripleniyorum falan.. ailem yok eşim 2 haftadır gece ve izinsiz çalışıyor ay valla içim daraldı çok ağlayasım var.Böyle bi psikolojiye girdim niye böyle oldu anlamadım ya 🤦🏻♀️ Dua edin geçsin gitsin doğum sonrası zor zamanlar bekliyor bizi güçlü olmam lazım böyle olursam kaldıramam gibi hissediyorum 🥺