1nazlitrn_ Ben meyve çok yiyiyorum özellikle armut ama kızlar süt ve süt ürününden tiksiniyorum ne yapmalıyım hiç bilmiyorum ilk hamileliğim 19 yaşındayım normalde çok severdim ama şimdi canım istemiyorum süt yumurta v.s tüketmiyorum
Mrv1007 1nazlitrn_ 9. Haftamdayım her şeyden iğreniyorum hiç doğru düzgün beslenemiyorum O kadar cok üzülüyorum ki bu duruma ama elimden br şey gelmiyor. Bir haftalığına tatile geldim bi çeşit yemek var ben ya patates kızartması yiyorum ya da çubuk kraker. Su da içemiyorum. İnşallah düzelirim bir an önce
Denizmila21 1nazlitrn_ yoğurt , ayran bol bol tüketiyorum . Birde sevmesemde günde 1 haşlanmış yumurta mutlaka yiyorum . Tek sorunum meyveyi çok abartıyorum 🤦♀️
muges44 1nazlitrn_ Yumurta bende sevmem hiç yemedim 1 tane bile 🙄 fındık, ceviz, kuru kayısı, süt, madensuyu, kaşar, muz en çok ve düzenli bunları tüketiyorum çok şükür bebeğin kilosu iyi
1nazlitrn_ Mrv1007 ben de böyleydim canım doktor vitaminli bir ilaç verdi kusma isteğim anında yok oldu şu an hiç kusmuyorum mesela
Zeyyyn 1nazlitrn_ gebeliğin başındaysan normal ilerleyen zamanlarda inşallah düzelir bende başlarda süt pek içemezdm yogurt ayran filan içtim bebeğin gelişimi için önemli
Gezegen_00 Yumurta her gün yiyorum neredeyse ama yağda , her gün 1 bardak süt içiyorum, karpuz kavun çok yiyorum onun harici ne bulduysam yiyorum
Esssmom 1nazlitrn_ ben de süt içemiyorum ama onun yerine bol bol kaşar yiyorum yumurtayı dengelemek için de ceviz öneririm
poyrazinannesi3547 Menemenn😂ilk 3 ay sabah akşam başka bişey yiyemedim doğru dürüst haşlanmş yumurta ve tavuktan tiksndim kahvenin kokusuna bile dayanamıyorum meyve çok yiyorum 15 haftadan sonra iştahım açldı ilk aylar 5 kilo verdim şimdi almşm valla 20 haftallk olduk Süt bazen soda hergün birde kaşar ceviz tüketiyorum detaylıya grdm doktor kilosunu söylemedi ya💙