Merhaba sevgili anneler 🌸 Bu haftaki kontrolümüzde doktorum doğum tercihimi sordu fakat ben karar veremiyorum. İlk gebeliğim. Önceliğim normal doğum fakat kesinlikle normal yapıcam demekte zorlanıyorum çünkü hiç tanışmadığım bir duygu ya da korku 🤷♀️Sizler nasıl karar verdiniz ? Benim gibi karmaşık olan var mı merak ediyorum. 🙄