AslanAlp Kızlar tansiyonum böyle arada nabızım 150 170 arası oluyor. Klimadanmı bilmiyorum başım çok ağrıyor ÖZELLİKLE İKİ KAŞIMIN ARASI ÇOK AĞRIYOR VE NEFES ALDIKÇA BURNUM SIZLIYOR SİNÜZİT OLABİLİRMİ?
Ceydacetin AslanAlp karanlık bi odada uzanıp sakin olmaya çalışın nabzının büyük ihtimal hem gebelik hem büraz panik olduysanız ondandır bende taşikardi hastasıyım 190 ları bile gördüm sakinleşmedikçe düşmüyor
zehranurr AslanAlp tansiyonda nabızda attığınız görüntüde normal gözüküyor. Nabzınızın yükseldiğini hissederseniz karanlık ve sessiz bir odada solunuza yatarak dinlenin
Bstg Tansiyon su anlık normal takip edin. Nabız ve tansiyon son ayda yüksek olması normalmis. Zaten nabız yükselince tansiyonda yukseliyor. Bende de oluyor aynisi. Temiz hava alın biraz balkonda falan oturuyorum ben biraz iyi geliyor
Denizfdn AslanAlp gebelikte cok normal cnm korkma son aylar bugun benim 16 dan zor indi tansiyonum limon suyu falan napzimda 150 130 dan inmedi halada nabzim yuksek ebeye sordum gebelikte nabiz normal dedi cok yukselirse gel demisti
AslanAlp Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. İnşallah şu baş ağrısındanda tez, zamanda kurtulurum.