Denizmila21 Merhaba kızlar 26. Haftadayım hala kızıma isim bulamadık . Farklı ama absürt olmayan , anlamlı , zarif bir isim arıyoruz . Eşim İLAY ismini söylüyor . Anlamı ülkenin en güzeli demekmiş . Sizce nasıl kulağa nasıl geliyor ☺️🌸