ayse12211 fitilin bir zararı yokmuş ama hap veremiyorlar o nedenlede tam tedavi olmuyor bazen doğumdan sonra geçiyor vajinal.mantar dedi doktor .fitil ve kremin bir zararı yokmuş ama ilaç neticede mutlaka etkiler ama onlar kar zarar hesabı yapıyor ilaç verirken tedavi edilmemesi daha çok zarar veriyor neticede .