Sseedd10 Kızlar bikac saattir rahmime oyle baski varki boyle afedersiniz ama çişim varmış gibi ağrımda hafif var bu acaba rahim açıldığı icinmidir yoksa doğum başlayacakmi yarına ne coook heyecanliyim icim kipir kipir bilgili arkadaslar cevap verebilirmi
2prens1prensesannesi7 Sseedd10 belden kasıklara vuruyorsa başlamış olabilir suyunu yada nişanı bekleyin artarsa ağrılar hemen gidin
Qnne123 Sseedd10 aynısını ben yaşıyorum canım ve iki gündür hemde ne nisa ne şu hiç bişey gelmedi bekliyoruz
GKP22 Sseedd10 sancı aralıklar değişkense yalancı sancılardır ve doğuma hazırlıyordur rahmi sancılarınız düzenli ve artarak geldiğinde gidin hastaneye
zk92 Sseedd10 herkeste farklıdır tabi ama benim 8 gün önce nişanım geldi ve hâlâ yoğun bir şekilde gelmeye devam ediyor. Dün akşamdan beri sancım var ama yalancı sancıymış 🤦🏻♀️ bugün sancı şiddeti daha fazla ama sadece kasıklarımda gerçek sancı belden kasıklara diyorlar 🤦🏻♀️ bu arada ben de 39+6 🤷🏻♀️