Kızlar 36.haftadayım 37 e 2 gun var erken sancılarını başladımı benım hiç gıtmıo ağrılar bide 2 cm açılmam var doktor haftam doldurmamış ıstedı 1 hafta hastanede yatım sancım durdular taburcu oldum hala sancılar devam edıo aynı ağdet ağrısı gıbı çekiyorum sizinkiler nasıl?