Qnne123 Kızlar 37+6 dayım iki gündür vajinamda icerde ağrı batma var ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum buna eslik düzensiz sancim var sizce açılma mi oluyo yoksa başka bişey mi
metehaninannesiii Qnne123 bende 35+5 haftaligim bende de surekli vajinal da batma ağrı oluyor oturamiyorum yuruyemiyorum yatınca iyi geliyor
bck Qnne123 37+4 teyim bende de durum aynı açılma değilde bebeğin kanala yerleşmesi sanırım hissettiğimiz doktorumla görüştüm bugün
metehaninannesiii Qnne123 sordum doktorum normal bunlar bebegin buyudugu icin baski yapıyor rahime ve rahim kendini doguma hazırlıyor demisti