Baharelif___ canm eczanede çalışıyorum kendimde kullandigim ve harika sonuç aldığım bi urun var ben şimdi muatela veya lierac alicaktim fiyatları 1 sene önce 250 tl idi sonra çalışma arkadaşımın eşi yeni dogum yapmıştı bana biz uvela kullandık bak sende kullan dua edersin bana hem okadar para vermeye gerek yok dedi tamm dedim bende fiyati da ozaman 60 tl idi kullandım hatta yağlı bi krem olduğu için nohut tanesi kadar sabah akşam sürdüm benm önceden kilo alıp vermeden kaynaklı catlaklarim vardı hepsi gitti 1 kutu bana baya uzun süre gitti sonra işyerinde babe marka çatlak kremi tarihi geçmişti çöpe aticaktik onu aldım kullandım hatta çatlakları önlemesi gerekirken çoğalttı bende dogum yaptım dikişlerim geçsin hemen uvela alicam tekrardan o kremin yaptığı çatlakları geri yok etsin diye sana tavsiyem kesinlikle uvela al ben beklemezdim o kremdin o performansı çünkü çok sattığımiz krem degil birde sabah akşam sürmeye üşendim sadece akşam sürdüm ona rağmen çatlaklar gitti