brcemrygt korkma kendine güven ilk yapcak sen değilsin son da olmucaksin insanların söyle zor böyle zor dediğine inanma. Ben çok hassas bir insanımdir her şeye mizmizlanirim hastayım der yatarım 28 saat sürdü doğumun başlamasi basladiktan 1saat15 dakika sonra mis kokulum kucagimdaydi kimsenin umudu yoktu benden normal yapamicami dusunuyolardi doktor acilman az ilerliyor suni sancı bile hizlandirmiyo artık sezaryen demesine rağmen istemedim sürekli dua ettim o an ve sonuç normal oldu kendine güven kimseye kulak asma yaparsın sen emin ol 😊