Gamzebzdmnsnl Merhabalar 5+4 günlük hamileyim. Yeni öğrendim ama kasıklarımda ara ara batma agrı oluyor. Normal midir ? Randevum çarşamba günü. Telaşlandım bende. Normal midir acaba bu durum ?
Zehra9616 Gamzebzdmnsnl normal korkulcak bisi yok yerlesme oldugu icin ara ara igne batmasi hafif sanci olabilir
gamzosgamzos Gamzebzdmnsnl bizde 5+3 uz benimde cok oluyor agrilarim kızıma hamileykende olurdu leke olmadigi surece korkma canım normal hatta kızımda habire tuvalete gidip kontrol ederdim kanama varmı diye baya agrim olurdu
[silindi] Gamzebzdmnsnl normal canım kan gelmediği sürece hiç bi sıkıntı yok bende 12+5 im şuan bile ağrım oluyo. Rahminiz büyüyo büyüdükçe kaslarınız geriliyo oda ağrıya sebep oluyo 🥰
Gamzebzdmnsnl gamzosgamzos bende sürekli kontrol ediyorum çok şükür öyle bi durum yok 🙏🏻 Çok teşekkür ederimmm ❤️
Ruken01 Gamzebzdmnsnl evet normal bence bende hamilelik belirtisi kasık ağrısı olarak başlamıştı mesela