Ezgi1k çok geçmiş olsun,aynı zamanda da gözünüz aydın tez zamanda evladınıza kavuşursunuz inşallah 🤲🏻🧿 ☺️ Bende 2 sene önce mecburi epidural sezaryen oldum,sadece hareketleri hissettim onun dışında zerre ağrım sızım olmadı ,epidurale basıp ağrı kesici bile yapmadım birkaç saat sonra kendim doğrulup bebeğimi kendim aldım hatta kimseden yardım istemedim,dikiş yerimde de en ufak bir ağrı sızı dahi olmadı çok memnun kaldım hatta sezaryen ne kadar da kolaymış boşuna korkmuşum dedim bittiğinde, şu an hamileyim yine epidural sezaryen yapacağım. Hikayenizi okuyunca çok üzüldüm ,belki bünyeden bünyeye fark ediyordur bilemedim 💐 olsun evladınıza sağlıkla kavuşmuşsunuz herşeye değer 🥰