3MelekAnnesi3 Hayalllllll 2.gebeliğim ilki normaldi cok kolaydı bu gebeliğiö eşi aşagıda oldugu için sezeryan olcak pazartesi günü inşallah kavuscam bakalım nasıl olcak 🙏
herhangibirkullanici Hayalllllll 2.gebeliğimm ilki sezaryendi. İnşallah bunda ssvd yapmak nasip olur çok isterim 🥰
Hayalllllll herhangibirkullanici aralarında 3 sene falan olması lazm bir yada iki seneye sezeryan zorunlu
Ask_hosmus Hayalllllll zorunluluk yok sadece risk var diyorlar o kadar yapıyolar yani 1sene yapan gördüm yani benim 3 sene var ama eltim 1 sene arayla doğurdu sadece sağlam destekleyen bi doktor gerekiyo😊
herhangibirkullanici Hayalllllll o 3 sene şartı sezaryenin sebeplerine bağlı canım😊 1-2 sene arayla ssvd yapan bir sürü arkadaşım var
Pembepanterr Hayalllllll İlki zorunlu sezeryandı erken doğum yaptım ikincide sezeryan olacak haliyle 😂
Hayalllllll herhangibirkullanici bilmiyordum bunu ozaman normal doğum şansım var benimde ama üç cocugum var hep üst üste oldu bir sorun olurmu acaba
ebru23 Hayalllllll 2 dogum benim normal diye planliyorum ilki normaldi oglum 40+5de dogdu kizim suan 32 haftalik bakalim kacta gelicek kizim
Ask_hosmus ebru23 ssvd destekleyen doktor buldum son ay da hemde 😊 sezeryandan 1 kere korktum için normal istedim ve harika bi doğum oldu çok şükür😂