User06 Dinlenmek ne mümkün vallaha sıkılmaya vaktim olmuyor. 16.00-00.00 vardiyasindaydi eşim biraz geç kalkıyoruz kahvaltı bulaşık temizlik tekrar ona çay saat 3 oluyor. Onu yolluyorum bir iki saat bı oturuyoruz kızıma TV aciyorum ya da balkona çıkıyoruz sonra durmuyor zaten dışarı çıkalım diye 1.5 2 saat yürüyüş yapıyoruz bir saat kadar parka götürüyorum. Komşum misirci parkta bazen saatlerce dryoruz ama malesef kendi haline koyamiyorum oynasın diye onun başını beklemekte yoruyor odemler hat safada zaten. Ewe bı geliyorum yemek bulaşık her yeri girgirliyorum tekrardan ya doğumum başlarsa diye görünen yerlere bez doluyorum saat 00.00 oluyor happy momda her gün yenilenen anne bebek ozelliklerini okuyup uyuyorum 🙈 disariyada çok alıştı nasıl olacak bilmiyorum babamız ise biz hemen dosarilara atyoruz kndmzi 😁 sizde sağlıcakla alın kucaginiza 🌹 birde şey sormak istiyorum. Parktaki spor aletlerine binmek sakıncalı mı bilginiz var mı geçen gördüm bı postta ama kaybettim biniyorum diye ama doktor tavsiyesi ile mı kendisi kafasına göre mı uyguluyor soracaktım kaybettim çünkü hamilelerde doktora danışmadan kllnmaynz dyor. Açılmayı sağlar diye aklıma geliyor nasılsa günün büyük bı kismi da ordayım velakin endişe de ediyorum bı baslayamadim kontrolüm de 39. Haftada randewu bulamadım 38 e belki o zamana dogururum bile 🙈