User06 son 39 günümüz kaldi ins. Sabırsızlıkla oglusumun gelmesini bekliyorum aşırı heyecanlıyım sanki günler geçmek bilmiyor artık. Eşim işi gereği şehir dışında hep yalnızım geceleri ağrılardan sancilardan uyuyamıyorum geceleri film dizi yada temizlikle uğraşıyorum gündüzleri bikac saat uyuyabiliyorum ağrılarım hafifleyince. Eşim yokken doğumum oluverir diye bı korku var içimde🤦