Bedriye12 Meltemmemir valla ben arada baş dönmesi ve adet olacakmışım gibi ağırlar dışında bişey yaşamıyorum 😂
Smyrayldrm Meltemmemir bende cok asırı mıde bulantısı var daha doktora gtmedım en son 5 haftalıkken gtmıstm kesemı gordum doktorumda 15 20 gun snra gel ddı 7+4haftalıgum birr sıkıntı olmaz degılmı acaba asırı derece mıde bulantım var halsızlık var agrım falan yok
Fasulyeninannesi1 Sanki kasigima bicak saplayip çeviriyorlar hic boyle agrim olmamisti hastaneye gitsem mi bilemedim
Meltemmemir Fasulyeninannesi1 bendede var o adet olacakmışım gibi sanki inanılmaz siddetleniyor ben doktora sordum normal dedi
Meltemmemir Smyrayldrm mide bulantısı çoğu kişide var bende daha olmadı belkide başlamadı bilmiyorum ama bende kese göründü ama bebek çok küçük kalkp atışı duyulmadı 1 ay sonra gel dedi
Meltemmemir Bende 6 hafta 3 gunluk dedi bende bulanti vs yok ama akşam 6 dan sonra uyku bastırıyor çok kötü birde kalp atışı duydunuz mu
Smyrayldrm Meltemmemir Hım bende kesemı gordum ama kalp atısını bebegımı gormedım doktorumda 15 20 gun snra gel ddı beklıyrm hafta gtmeyı dusunuyrm 8 haftalık olacagım cnm
Smyrayldrm Meltemmemir hayırlısı olsun ınslh Allahım saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin cnm 🥰 🙏 ınslhh