Kızların merhaba. Bebegim daha dogmadi insalalh sag salim kavuşuruz az kaldi🌺 benim önümüzdeki sene kpss sınavim var daha cok var unuturum diye çalışmadım hamileligim ilk zamanalr zor gecmisti staj zamanima falan denk geldi onu bile doğru düzgün yapamadim. Sorum şu bebekle beraber çalışan var mı. İlk zamanlar yine çalışamam herhalde ama ne kadarlik olunca başlanır sizce tecrübeli olanlarinizdan fikir istiyorum. Bu arada sosyal hizmet okuyaniniz veya meslekte olaniniz varmi