Zelihaoncl Kızlar merhaba 32.haftalıgız bugun nedense aralıklarla adet sancısı gıbı agrım oldu bı kac defa ve karnım sem sert oluyor kontrolum pazartesi daha oncede yasadım gittim ve sancım cıktı yatışım oldu ☹️
Eda-5807 Zelihaoncl bende 33+2 haftalığım bugün aşırı derecede ağrım var kasıklarımda karnım sert kasık agrım bır gelıyor sızı gıbı canımı yakıyor sonra gecıyor bıda tekrarlıyor karnımda agrıyor acaba erken falan mı olucak doktora gıtmem gerekır mi
Emosss35 Zelihaoncl gecen pazartesi 33 haftamda düzenli kasilmalarla gittim sancim cikti 2 gun hastanede kaldim ciger gelistirici serum ilac tedavisi uygulandi dun gece yine artti korkuyorum bende
Zelihaoncl Erken dogum rıskım varmış cunku sımdı de bugun sureklı kasıgımda agrı ve karnım toplanıyor ama hareket edince bıraz gecıyor
Zelihaoncl ZumrutHanim Tebıhlıyorum oglum sabret 3 hafta daha dıye 😅 insan ama tedirgin oluyor allahtan cıger geliştirici yapıldı
Zelihaoncl Emosss35 Benımde aynı senin gibi oldu bşrsey olmaz korkmayın fazla dusunmek te ıyı degıl iyiye dusunelım
aysenunur Zelihaoncl bende 32 haftalıgım günde bi 3 4 5 kere karnımda sertleşme oluyo ve acı veriyo bu erken doğum belirtisimi oluyo acaba