Eda-5807 Crnbzkrt suan bende yaşıyorum ve aşırı derece agrım var bır gecıyor bır gelıyor karnım sert 33+2 haftalığım neden oluyor bılmıyorum bende korku sardı ıcımı erken mi olucak korkuyorum
User06 Bebiş aşağıya iniyor baskı yaptigi zaman kaşıklar ağrıyor bende 35+3 um arada ağrıyor kasıklarım .Yürüyüş egzersiz iyi geliyor