Hamileliği kolay geçirenler dünyanın en şanslı insanlarından bence. Çok büyük sabır istiyor her ne kadar kutsal bir mucize olsa da bizde insanız yoruluyoruz. Tek istediğim bebeklerimiz sağlıkla doğsun şikayet etmeye korkuyorum ona birşey olursa dayanamam çünkü. Ama dertleşmek de suç değil baya az kalmış doğumuna😌 Ben daha 15 haftalığım ama ben ben değilim yani bambaşka bir insan oldum. İnşallah sorunsuz sıkıntısız zaman biran önce geçer doğum zamanı gelir ve kucagımıza alırız 😔 ben sevmedim hamileliği kucagıma almak için sabırsızlanıyorum. Çok az kalmış rahatlayacaksınıız inşallah