Benimde adet günüm geçtiğinde böyle lekelenmeler olmuştu bende stresten bu kadar az geldiğini düşünmüştüm ve 1 Ay bekleyip normal hayata devam ettim 1 ay sonra da regl olmayınca test yaptım pozitifti, şu ana kadar yaşadığınız regllerden farklıysa ve kendinizi değişik hissediyorsanız ki aradaki farkı anlarsınız hamilesinizdir ama çok yeni olabilir beklemenizi tavsiye ederim ☺️