Merhaba canım anneler ve anne adayları:)
Biz şu an 28+5 olduk,cinsiyetimiz Kız
İsim konusunda netleşemiyoruz. Ben kuzenlerimin çocuklarında olan bir ismi koymak istemiyorum ( çünkü şey gibi düşünülecek hani bak biz koyduk kıskandı başka isim yokmuş gibi gitti onu koydu filan demelerini istemiyorum. Ama diğer türlü de,o isim hakkı bir onlarda değil herkes istediğini koyar diye düşünüyorum) Eşim Masal istiyor. Ben de önce ilk çocuğum diye İlkim düşünmüştüm. Ama şimdi okul döneminde ilkim ile dalga geçerler diye Defne/Derin bu ikisi arasındayım.
Hangisi sizce Defne Masal mi Derin Masal mi