Kızlar 13 haftalık hamileyim doktora gitmedim 1 haftadır covid olduğumu öğrendim ama herhangi bir ilaç verilmedi ve 2 gündür karnıma bıçak saplıyorlar sanki burda bir kaç kişi kan sulandırıcı iğne falan dedi bilgisi olan varmı ne yapmalıyım sizce doktora gitmelimiyim gitsem bile ambulansla gitmem gerekiyor of offf