Gizmom minimicki benim bebek 30 hafta ama 32 cıktı bugün bas karın ve bacak kötü bişey mi dedim kötü değil dedi
minimicki Gizmom komple ilerde çıktı sizin ki sanırım bu normal ama sadece karın iki hafta önde gitmesi düşündürdü. Kendi doktoruma hafta içi gideceğim hemen aklıma takıldı acilden giriş yaptığım icin soramadımda çok