Kızlar, ben 36+5 teyim bugün, dünden beri belime bişeyler saplanıyor regl olursunuzda kanamanız oldu olacak gibi his geliyor ve tam sezeryan olunan yere ağrı giriyor.. bugün 2 saat ütü yaptım yerleştir topla vs 1 saat yemekle uğraştım kırılacak sandım belim acaba sizdede oluyor mu? Doğum yaklaştığı için olabilir mi? Cumartesi doktora gittiğimde henüz açılma sancı yoktu pazartesi randevum var 36. Haftada olup böyle olan var mı?