Öncelikle mecburi sezeryandı bir kızım var 20 aylık dikişler tam iyileşmediği için ve doktorumun beni riske atmak istememesinden dolayı mecburi sezeryan oldum. Kızımdan 6 ay sonra rahim ağzı kanseri olduğumu ama daha yeni olduğu için sıkıntı olmayacağını rahim ağzından ufak bir operasyon geçiriceğimi söyledi oğlumu doktoru yani İbrahim hocam hayatımda tanıdığım en muhteşem doktorum o kadar detaylı bir şekilde operasyonumu yaptı ki hamile olduğumu öğrendiğimde çok korktum erken doğum riskim olur sıkıntı yaşarım diye ama doktorum o kadar muhteşem bir doktordu ki hiç zorluk yaşamadım sadece son zamanlarda ntsde sancılarım çıkıyordu ben alın artık dediğimde doktorum her seferinde biraz daha sabret biraz daha diyerek 38 haftaya kadar geldik ve konuştuğumuzda artık alabilceğini daha fazla riske atıp bekletmek istemediğini en düşük bebeğimin 2700 2800 olara düşünmemi söyledi 20.08.2021 saat 15:30 da sezeryan için gün aldım ve bekledim sabırsızlıkla çok korktum küveze girmesinden çok korktum onsuz eve dönmekten herneyse sezeryanımı oldum oğlum zeynel çınarım 3050 gram 48 cm olarak dünyaya geldi allahıma şükür hiç bir sıkıntısı olmadı sadece hafif sarılığı var ve sezeryandan dolayıda sütüm çok az geliyor ama çok şükür yanımda 🙏🏻 sadece sezeryanım çok ağır geçti kızımdaki dikişlerim tam iyileşmediği için ve narkoz sırasında hareket ettiğim için mi bilmiyorum ama bel ağrım dikişlerime vuruyor bazen nefes bile alamıyorum ama çok şükür rabbimin izniyle sağ salim atlattık darısı tüm bekleyen annelere olsun inşallah 🥰