Womane Merhaba arkadaslar Dogumdan sonra sal uzerine taclardan kullanmayi dusunen var mi? Nasil model dusunuyorsunuz boyle ikili orkide ciceklere bakiyorum ama nasil durur bilemediklm. Fikri olan var mi😊
Eeelllliiiiiifffffffff Womane ben taç olarak değil iğneli düşündüm taç hoş durmuyor eşarbın üzerinde denicem hangi Çiçek güzel olursa onu iğnelicem