umudunannesiii Gulum47 Bebekler belirliyor ne zman dogacaginj ama erkek daha geç doğuyor derler genelde :)
mutlugebeee Gulum47 hiç farketmiyor bence kız olup 40 ta doğanıda çok gördüm erkek olup 36 da doğanıda normalde tam tersi söylenir😂
Zehra9616 Gulum47 ikisininde doktorlarin dedigi standart haftalarda dogdugunu duymadim😂 42+3ilk dogum simdiki ne olcak bakicaz 😀