Aleyyy5 ikili test downsendromu mu değil mi diye bakmak için. Eğer öyle ise aldırmayı düşünüyorsanız yaptırın, aldırmayı düşünmüyorsanız ikili teste hiç gerek yok. Bende normalde özele gidiyorum ama doktorum me 2li testi ne de 3lü testi önermedi. Gebeliği sonlandıracaksan yaptıralım yoksa yapmayalım dedi. Yakın zamanda detaylı ultrasona giricez zaten, sizde öyle yapabilirsiniz.