oglumubekliyorumm Kızlar doğuma girerken hemşireye verilen eşyaların içerisine *ikili takım *eldiven *şapka *çorap *bez *iç zıbın *battaniye olarak hazırladım . Ama çıtçıtlı mı koymam gerekiyor onu bilemedim sizler neler koydunuz ?
Kahannesi oglumubekliyorumm canım çıtçıtlı veya yandan bağlamalı tarzında olan kıyafetler daha rahat giydiriliyor. Bu hazırladıklarını battaniyeye saracaksın değil mi bir onu eksik gördüm🥰
Mehtap23 oglumubekliyorumm bazı hemşireler ıç zıbın olarak atlet türü çıtlı giydiriyor bazıları dikişsiz olanlardan giydiriyor benim ilkinde direk atlet zıbın çıtlı olanlardan girdirdiler. Bunda ne giydirirler bilmiyorum. Penye battaniye de unutma. 👍
YuvarlanamayanPandaa oglumubekliyorumm bende penye battaniye yerine kundak koydum penye kundak olur diye düşünüyorum
Tuysl oglumubekliyorumm ben sadece ic zibin koydum ilk oglumda da ic zibin koymustum ilk 1 hafta sadece ic zibin kullandim cok rahattim citcitlilar ilk 1 hafta gobek kordonunu geriyor gibi geliyor bana gobek kordonu dustukten sonra citcitliya gectim 😊
Tuysl oglumubekliyorumm hatta odaya gelince bir sure sonra su agiz mendillerinden 1 tanesini heba edersin gobeginin ustune kapat hep bez parçası olarak gercekten rahat oluyor yoksa bebek bezi olsun yada tutarken kanatan çok kisi var bide yaktirmakla uğraşmazsin rahatca duser 5 7 gunde 😊
Merve_0109 oglumubekliyorumm Hastane çıkışı diye bir set var ben ondan aldım herşeyi var içinde paket olarak verecem ama ayriyeten çantada hazırladım