Makaron Herkese merhaba, ilk 3 ay hamileliğimde hiç bulantı yaşamadım. Şuan 14. Haftamdayım ve sabah bulantım hiç yok. Aksam üzeri birşey yedikten sonra aniden kusuyorum mide bulantısı olmadan. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba ?
SM00 Makaron merhaba ben 15.haftama girdim bulantı ve kusma başladı ara ara 🤦♀️ benim en başta yoktu şimdi kokulardan tiksinince öğürüyorum ve cıkarıyorum
Makaron SM00 SM00 benimde hamilelik başında bulantı olmayıp daha olmaz denilen bir dönemde başladı bulantı olmadan kusma oluyor
SM00 Makaron ama belli olmuyor olmaz deniliyorda oluyor herkezde hamilelik farklı etkiler yapıyor 3 aya kadar uyuyodum gündüzleri şimdi uyumuyorum mesela değişiyor sürekli