fatMaff38 berbat. Iki haftadir gidiyorum öncesinde özel hastaneye gidiyodum. 37+6 yim ve ikinci dogumum olacak sezaryen. Sıra alıyosun millet kafasına gore giriyo sistem oturmamış. Devamli doktorun sistemi çokuyo. Iki haftadir ayni doktora gidiyodum doğumumun sezaryen olacağını da baştan beri biliyo. Gecen cuma hafta ici gel sezaryen tetkiklerini yaptir dedi. Bugun gittim. Bana dedi ki ameliyathanede malzeme eksiği var burda sezaryen olmama ihtimalin yüksek. Bashekimlikten haber bekliyoruz olursa olur yoksa haber edecez özel yada fakulteye gidin diye dedi. Bashekimlige gittik boyle iş mi olur diye. Siz baska yere gidin dedi resmen ortada kaldim. Hiç bisey tam oturmamış hersey karma karışık sabahın yedisinde gidip sıra almazsan dokuz olmadan sıra kalmıyo randevu alınca da sistem oturmadığı icin sikinti cikiyo. Allah yardımcımız olsun