Halitali_2020 Arkadaşlar 25+1 günlük gebeyim bu sabah kanamam oldu doktora gittim progrstan iğne yaptı kahve rengi akıntım devam ediyor bu durumu yaşayan anne adayları var mı?
Nurklc38 Halitali_2020 Daha önce kanaman var mıydı canım sonra ilk defa bu hafta da mı geldi. Doktorun verdiği ilaçları kullan yat dinlen canım agır işler yapma
Mom526 Halitali_2020 rahim ağzı kanaması olmasın canım neden oldu ki?Ne dedi doktor erken doğum riski mi?
Halitali_2020 Nurklc38 ilk defa kanamam oldu daha mutlugebeee bebeğin eşi doğum kanalının hemen yanındaymış iğne verdi 3 günde bir yap dedi birde progrstan tablet verdi
Sogancik Halitali_2020 Plesanta aşağıda diye olmuş canım kanaman. Benim de olmuştu o sebepten. Yat dinlen ilaçlarını düzenli kullan. Yorma kendini. Yukarı çıkacak inşallah
ZumrutHanim Halitali_2020 olabilir rahim agzinda yara polip varsa yapabilir sen simdi hicbisey dusunme ilacini ic yemek ye yat toparlarsin kanama kesilince alttan spekulumla bakarlar gorurler yara polip varsa