Merhabalar arkadaş 4 hafta önce corona gecirdim ve onla alakası varmı yokmu bilmiyorum doğum sancısı hiç yaşamadım için bilmiyorum şuan 25 haftalık iki günlük hamileyim sol alt karnımda arada hafif agrılar oluşuyor böyle benim gibi agrı çeken oldumu bu haftalarda çok korkuyorum bişey olacak diye😟