Kbrpsygt cildiyeye yönlendirdi beni cildiye bakti evet genital siğil dedi bana normal doğum yapamaz mecburi sezaryen kagidi yazdı öyle uyguna da dogum yapmıştım ilk doğum ve mecburi olduğu için şuan 2. Hamileligim bu bebegimde öyle birsey olmadı şükür 🤲 ama senin ufacık stresin bebeğe geçiyor düşünme olacağına varır hersey sonu ölüm değil ya şükür herseyin çözümü var şimdi doktoruna konuş için rahatlasın