Tam 40 haftalıkken normal doğum yaptım.
Annemin bize gelmesiyle o gece nişanım geldi. Her defasında acile gittiğimde geri çevriliyordum ama annem uğurlu geldi bana 😊Nişanım gelmesinden 1 saat sonra doğum sancım geldi. Hah dedim bu sefer kesin geliyor 😂Her bir 5 dk da sıklaştı ilk önce yalancı sanıp duşa girdim kimseye belli etmedim duştan sonra geçmeyince eşimi çağırıp hastaneye gittim . Hastaneye 3,5 açıklıkla gittim Hastanenin bahçesinde eşimin yardımıyla yürüdüm o sancıyla yürümek çok zor eşimin kolumu sündürdüm resmen 🤭sabah ışıklarıyla tekrar muayene olduğumda açıklık 8 cm olmuştu hemen yatış verdiler allahtan eve gitmemiştik.Tam 6 saat sonra normal doğumla prensesime kavuştum ama biraz zor kavuştum çünkü vajinam çok darmış öyle bir kesik attılar ki akla zarar. En son baktılar nefesim kesiliyor oksijen takıp 2 doktorun karnıma baskısıyla kızıma kavuştum. Herşeye değerdi. Doğum Sancısı bambaşka bişeymiş rabbim evlat bekleyen herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️