Ctorun Ervan iyi günlerde saglik sihhatle kullansın inşallah.daha ben hazırlık yapamadım.serklaj nedeniyle annemde yatıyorum.aldiklarim oldu ama daha yıkamadılar.bebisimi sağlıkla doguruyumda başka birseyde gözüm yok.
bsra46 balbocegim27 biz yüksek ihtimalle ekim annesi oluruz gibi geliyor 😊 29+5 2 kasım benimde erkek
balbocegim27 bsra46 doktor 25 ekime çekti doğum tarihini önde gittiği için ama bilmiyorum 2 kasımı bekler mi erken mi gelir
bsra46 balbocegim27 sezeryan mi düşünüyorsunuz. Herkes erkek bebek gününü doldurur diyor bakalım öyle mi olacak
Kaderyusuf Poyrazinannesielif roza koymayı düşünüyorum. Eşimle ilk tanıştığımızda bi kızım olursa adını roza koyacağım demiştim 😊
Secey53 Poyrazinannesielif sezeryan olacağınızı doktorunuz mu söyledi acaba ben 28+4 ün hiç birşey söylemedi de doktorum