metehaninannesiii Gezegen_00 evet yara hamile kalmadan öncede catlakti suan göğüsler buyudugu icin gogus uçları da ister istemez catlaklikyan yarilmaya gecti kanıyordu artik oyle diyim😒😏
Gezegen_00 metehaninannesiii Aa benim de ucu kabuk bağlamış çatlak gibi zeytinyağı sürüp buzdolabı poşeti ile kapatıyorum doğuma kadar yumuşasın yara olmasın diye umarım yanlış yapmıyorumdur , gümüş kapağı nereden ve kaça aldın bu arada ?
metehaninannesiii Gezegen_00 ben o dedigini de yaptım da benim ki baya yarik olduğu icin birde kaniyordu fayda etmedi ondan dolayi garmastan pomat ve gumus kapak aldim onlari kullandim cok sukur iyi geldi.Gumus kapagi dolap hesabından aldim
tugbaaytekinn Havva1995 evet 1 su bardağı suya bardağın yarısına gelecek şekilde ısırgan otu koyuyorum sıcak suyu döküp 6 dakika bekletiyorum
Nrhnn Havva1995 benim bebegim 37 +3 deydik 38.haftada sezeryan olacaktım geçirilmiş 1 sezeryanım oldugunda, sancılarım çıktı nstde sizinle aynı problem solunum sıkıntısı var.
Nrhnn Havva1995 kaç gundur küvezde bebeginiz çok korkuyorum aklım sürekli onda nezamn cıkar nasıl geçer bu süreç çok zor
brndamla Havva1995 Her süt sağımından sonra karbonatlı su ile soğuk kompres yapıp ardindan garmastan pomad veya lansinoh krem sürün. Pamuklu,hava alan şeyler giymeyi tercih edin. Fayda etmiyorsa dokrora gitmeyi ihmal etmeyin🙏
Havva1995 brndamla çok teşekkür ederim ben göğüs pedi koymuştum bide süt gelmiyor akmıyor mikrop kapmasın diye artık koymayacam hava alması dha iyiymiş
brndamla Havva1995 Göğüs pedi evdeyken gerek yok bence, dışarı çıktığınızda daha uygun olabilir. En azindan iyileşene kadar.
Havva1995 Nrhnn 16 gün oldu 😔 Allahım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah dua et bol bol bende ediyorum 🙏🏻🌸