sedayener- Selam arkadaşlar covid olduğumu öğrendim ve çok zor bir süreç içerisindeyim. Öksürük başladı artık içim acıyor öksürürken. Gebelikte covid olan arkadaşlar neler yaptınız nasıl atlattınız yardımcı olurmusunuz ?
Melek59 sedayener- bende covidim 4. Günüm bende öksürük suan için oluşmadı . Bal zencefil limon karışımı yapabilirsin sarımsak yiyebilirsin. Sirkeyle gargara yapabilirsin
Dilara0638 sedayener- bende bir haftadır çok kötü durumdaydım soğuk algınlığıyla aynıydı grip kemik ağrıları boğaz ağrısı vardı test yaptırdım negatif çıktı eşim de 2 kez yaptırdı negatifti ama bugün 3.kez yaptırdı pozitif çıktı karantinaya alındı ama napcaz hiç bilmiyorum 😔🤷♀️
aysnozkn2 sedayener- bende geçirmiştim limonlu su kivi paça çorbası çok geçmiş olsun allah yardımcınız olsun
sedayener- Melek59 çok geçmişolsun berbat bir durumdayım içim parçalanıyor sanki. Eşim ayakta atlatıyor ama benim çok zor geçiyor. Hastaneye yatmak ta istemiyorum. Bebek me durumda acaba herseyi düşünüyorum
Melek59 sedayener- sedayener- çok sagolun sizede çok geçmiş olsun . Ben şuan hafif geçiriyorum ilk 3 gün daha yogundu sikayetlerim artmazsa tabi . Doktor ateş ve kanama da kork dedi ona göre sizde dikkatli olun. Birde bebek hareketlerini takip edin azalma görülürsede hemen doktora gidin
Dilara0638 sedayener- geçmiş olsun hepimize ya bende öksürük fazla değilde çok kemik ağrısı yaşadım halada var bide grip çok fazla