Dimplesgirll Selam kızlar 2li taramada beta hcg değer 50 altı olanlar erkek üstünde olanların kızı oluyormuş diyolar acaba bu bilgi ne kadar doğru cinsiyeti öğrenenler yazabilirim birimde merakımız gitsin 😊